به كارگيري از ريمل هاي كم آب

۸۰ بازديد


نحوه هايي فوق العاده تازه براي به كارگيري از ريمل هاي كم آب گرديدهمي‌خواهيم در اينجا برايتان چاره هايي را بيان‌كنم كه خودتان بتوانيد از ريمل هاي تموم گرديده تان، يك ريمل نو بسازيد.
به‌اين مقاله امتياز دهيد90.5%9.5%فرستاده اكرم صلّي الله عليه و آله و سلّم فرموده اند: در اسلام، هيچ بنايي نزد پروردگار دوست داستني خيس از تزويج وجود ندارد.
 
بهترين مارك ريمل
 
- شيوه اوليه:
 به راحتي ريمل هايي كه خشك شدن يا تموم شدند و ميخواهيد اونا رو راهي سطل زباله كنيد، را نوسازي كنيد. در اين شيوه خير از ريختن آب مقطر خبري ميباشد خير از چاي نو دم...راه‌حل خياي معمولي ميباشد. اوليه ريملتون رو گشوده كنيد ...حال رينگ لاستيكي آن را با خنجر در بياريد و آنگاه برس ريمل رو داخلش ببريد و حال دربياريد ...چي مي بينيد؟ درسته ... بيشتر از نصف مايع ريمل شما هنوز درون ريمله!!  نكته:صد رد صد پس از به كار گيري مجدد رينگ پلاستيكي رو بذاريد راز جاش تا ريمل شما خشك نشه!
 


 
- طرز دوم :
گهگاه اسباب و اثاث پيرايش ما به جهت استعمال نشدن كيفيت نخستين ي خويش را از دست خواهند بخشيد به عنوان مثال يك ريمل مخصوصا در صورتي متاع مرغوبي هم نداشته باشد بعد از مدتي كم آب و غير قابل استعمال خواهد شد كه گهگاه اثاثيه پيرايش ما به جهت به كارگيري نشدن و يا اين كه دير به دير به كارگيري شدن كيفيت نخستين ي خويش را از دست خواهند اعطا كرد.
 
به عنوان مثال يك ريمل مخصوصا درصورتي كه فرآورده مرغوبي هم نداشته باشد، بعداز مدتي كم آب و غير قابل استعمال خواهد شد، چون همينكه برس را باطن ريمل تكان ميدهيم منجر مي گردد كه مواد درون ريمل در اثر اصطكاك و گرم شدن وضعيت مايع خويش را نگهداري كرده و ديگر به بدنه نچسبند تا كم آب شوند.
 
بدين ترتيب بهتر ميباشد اولا همگي ي اثاثيه آرايش و پيرايش هاي مايع خويش از قبيل ريمل يا اين كه رژ لب و كرم پودرهاي مايعي كه فقط براي مجالس مختص و هر از گهگاه استعمال ميشود، را در يخچال فريزر و بخصوص نصيب بالايي آن حفظ فرمائيد تا مدام نو و قابل استعمال باقي بمانند، رژها در اثر گرماي منزل چه در فصل زمستان و چه فصل‌تابستان حاد نشوند و ريملها نيز كم آب نگردند.
 
 
- طرز سوم:
در حالتي كه اين حادثه بعد از مدتي فيس اعطا كرد و ديديد كه ريملتان با وجود داشتن محتويات داخلش كم آب و غير قابل مستعمل و محتوياتش به بدنه ي آن چسبيده مي‌توانيد از يك‌سري قطره چاي گرم استعمال كرده و بعداز آنكه چاي را باطن ريمل ريختيد درب آن را بسته و خوب جنبش دهيد و بعد از آن به شرايط خوابيده روي ميز بگذاريد و براي هر توشه استعمال خوب آن را حركت داده و برسش را چند و چنددفعه باطن و بيرون فرماييد تا تماما مواد جذب برس ريمل شوند.
 
در صورتي ريملتان با اين فعاليت گشوده هم زياد خوب نشد يك كدام از دوقطره روغن زيتون درون آن بريزيد كه‌اين توشه مطلقا وضعيت كم آبي آن را برطرف خواهد كرد.
 
 
- طرز چهارم:
اصافه كردن تعدادي قطره گلاب هم بسيار منفعت مند ميباشد. بعد از آن درب ان را بسته و ريمل را خوب حركت دهيد تا مواد به صحت ادغام شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.