ماسك آلوئه ورا و ليمو

۷۱ بازديد


ماسك
آلوئه ورا و ليمو
بهترين
برند ريمل مواد
لازم
يكبهترين مارك ريمل

قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا؛ ۱/۸ قاشق چاي‌خوري آب ليمو .
مواد را با هم ادغام نماييد تا خميري نسبتا سفت به‌دست آيد . به‌جز به دور ديده، از اين ماسك روي چهره و گردن‌تان بماليد و به‌آرامي ماساژ دهيد . بعد از ۱۵-۲۰ دقيقه، چهره را با آب گرم بشوييد . صورت را با حوله به‌آرامي قليل آب نمائيد و از كرم مرطوب‌كننده به عمل گيري كنيد .

اين ماسك را دستكم سه بار در هفته به فعاليت گيري فرماييد تا پوست پر‌نور‌تري داشته باشيد و از پيدايش جوش‌هاي نو خودداري نمائيد .

در حالتي كه چيزي از ماسك آلوئه ورا باقي‌مانده، آن را براي مصرف روز بعد از آن در يك پياله در بسته در يخچال فريزر نگهداري نمائيد .

در شرايطي كه از آب ليموي بيشتري به فعاليت گيري نماييد ممكن هست پوست‌تان تحريك شود .

اين ماسك آلوئه ورا دارنده آب ليمو ميباشد كه به‌رخ طبيعي به پر‌نور شدن رنگ پوست امداد مي‌كند . ليمو همچنين منجر ساز كمرنگ شدن لكه‌هاي پوستي و جاي جوش ميگردد . بعد از چند دفعه به كارگيري از اين ماسك، پوست واضح‌تري خواهيد داشت . در حالتي كه ليمو در دسترس‌تان وجود ندارد، گريپ‌فورت را جايگزين آن نماييد .

ماسك
آلوئه ورا و عسل براي التيام‌ پوست مواد
لازم
يك
قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا؛ يك قاشق غذاخوري عسل .
مواد را با يك قاشق به‌خير با نيز تركيب نمائيد . اين ماسك را به طور يا اين كه اين كه هر جاي تن كه در گير آكنه گرديده بماليد . ۲۰ دقيقه شكيبايي فرمائيد . فيس و تن‌تان را با آب گرم بشوييد . پوست را ناچيز آب و از مرطوب‌كننده به كارگيري نمائيد .

اين ماسك خواص ضدالتهابي آلوئه ورا را در كنار خاصيت ضدميكروبي و رطوبت‌رساني عسل دارااست كه معالجه قابل قبولي براي تسكين پوست درحال تسكين از آكنه و جوش به‌اكانت مي آيد .

ماسك
آلوئه ورا، شير و شكر مواد
لازم
دو
قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا؛ نصف
قاشق غذاخوري شير؛ يك قاشق غذاخوري شكر .
شير و شكر را به طور بدون نقص با نيز مخلوط فرمائيد . ژل آلوئه ورا را به آن طولاني تر نمائيد . ماسك به‌دست‌آمده را به طور بماليد و اذن دهيد ۲۰ دقيقه بماند . سپس از آن چهره‌تان را با آب گرم بشوييد . با يك حوله فيس را كم آب و در فيس دلخواه از كرم مرطوب‌كننده به عمل گيري نماييد .

اين ماسك با ياري شير و شكر سبب نرمي، حفظ رطوبت و درخشندگي پوست مي گردد و جوش‌هاي صورت را از دربين مي موفقيت . شكر منشا ارگانيك اسيد گليكوليك هست كه به مرمت سلول‌ها امداد مي نمايد . همچنين شكر با داشتن خاصيت مراقبت رطوبت پوست، سبب از في مابين رفتن قليل آبي‌رنگ پوست مي شود . ساليان درازي مي‌باشد كه از شير به‌ادله خواص التيام‌دهندگي، رطوبت‌رساني، پر‌نور‌سازي و سفت‌كنندگي‌اش در متاع ها مراقبتي پوست به فعاليت گيري مي شود .

كرم
ديده آلوئه ورا و ويتامين E

مواد
لازم
يك
قاشق غذاخوري ژل آلوئه ورا؛ يك قاشق غذاخوري كپسول ويتامين E .
ژل آلوئه ورا را به‌ياور مايع باطن كپسول ويتامين E ادغام فرماييد . ادغام به‌دست‌آمده را به‌آرامي به اطراف و پايين ديده بماليد و با انگشت ضربه‌هاي ملايمي به پوست‌تان بزنيد . گذشته از آراستن، اذن دهيد مواد جذب پوست شود .

ادغام آلوئه ورا و ويتامين E ماسكي خوب براي جلوگيري از پيري و ساخت چين‌وچروك‌هاي پوست ميباشد . اين كرم به‌ويژه براي پوست‌هاي با اهميت مطلوب ميباشد . از اين ادغام دست‌كم روزي يك‌توشه به كارگيري فرمائيد تا پوست تحت ديده لطيف شود و نادر‌شدن خطوط اطراف چشم را نيز مراعات كنيد .

فواید آلوئه ورا برای پوست

استفاده منظم از آلوئه ورا بر روی صورت یا پوست فواید بسیار زیادی دارد. محققان تشخیص داده اند که می توانید از ژل آلوئه ورا برای ترمیم زخم، مرطوب کردن پوست خشک، درمان پسوریازیس یا درماتیت و درمان سوختگی استفاده کنید.حساسیت پوستی در بارداری

در این قسمت نتایج جدیدترین تحقیقات علمی در مورد مزایای استفاده روزانه از آلوئه ورا برای پوست آورده شده است.

1-آلوئه ورا می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند

ژل آلوئه ورا به تسریع ترمیم زخم ها کمک می کند و شما می توانید آن را روی پوست خود بمالید.بهترین دکترهای پوست تهران

آلوئه ورا حاوی ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری است که به بهبودی زخم ها کمک می کند. محققان دریافته اند که ترکیبات موجود در آلوئه ورا همگی به ترمیم زخم ها کمک می کنند. یک مطالعه نشان داد که زخم های درمان شده با ژل آلوئه ورا تقریبا 3 روز سریعتر از زخم های دیگر بهبود میابند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.