چشم زيبا با بهترين ريمل

۷۳ بازديد

آرايش كردن فيس و ديده ها علاوه بر زيبايي در اكثري از مورد ها براي رفع خستگي رخ و چشم ها نيز سپس از ساعت ها عمل و بي خوابي مطلوب مي‌باشد براي مثال در صورتيكه به يك قرار داراي اهميت بايستي برويد و حس خستگي و خواب آلودگي داريد و اين موقعيت در رخ شما مضاعف اشكار مي‌باشد شما مي توانيد كه با انجام چند تكنيك معمولي موقعيت فيس تان را راز اكنون خيس كنيد و چشمان تان را از اين حالت خستگي نجات دهيد در رخ دسترسي نداشتن به كليه اسباب و اثاث آرايشي تان با به كارگيري از يك ريمل مطلوب مي توانيد كه چشمان تان را گشوده خيس و و چهره تان را شاداب ‌تر نشان دهيد .  بهترين مارك ريمل 
پس با توجه به كاربرد مهم ريمل در ارايش چشم ها يك عدد از اسباب آرايش هاي مهمي كه ضرورت بخشيد تا مدام در كيف تان باشد يك ريمل آلماني با كيفيت مي‌باشد . در تعيين جور ريمل تان هميشه به خاطره داشته باشيد كه توليد ها با كيفيت هميشه داراي بها بالايي مي باشند پس تندرست چشمان خودتان را با توليد ها بي كيفت ارزان به خطر نيندازيد . در گزينش مدل ريمل بر حسب ميزان مژه هايتان شما بايستي ريملي متناسب با خصوصيات مژه هايتان انتخاب فرمائيد در صورتي كه داراي مژه‌ هاي كوتاه هستيد شايسته ترين رويه تعيين ريمل و مطلوب ترين آن انتخاب ريمل بلند مژه كننده و در صورتي كه شما دارنده مژه‌ هاي نازك و قليل حجم هستيد خوب تر مي باشد تا از ريمل حجم دهنده و يا اين كه تركيبي از اين وضعيت ‌ها استعمال نماييد . پس در رخ سياه و پرپشت نشان دادن مژه از ريمل پرپشت كننده يا اين كه ريمل حجم دهنده نياز داريد براي رفع ايراد كوتاهي و بي وضعيت بودن مژه هايتان به به يك ريمل بلند كننده و بي داد مي كرد كننده پس متوجه شديد كه ريمل ها گونه هاي مختلفي را دارا هستند .


بهتر است تا در نگه داري ريمل نكاتي را رعايت فرماييد اوليه اين كه آنگاه از هر بار به كار گيري از ريمل بايد كه درب ان را سفت ببنديد تا هوا وارد آن نشود و ريمل كم آب يا فاسد نشود زيرا در اين رخ ريمل قابل به كار گيري نمي باشد و عمر آن كوتاه مي گردد . دوم اين كه خوب تر مي‌باشد تا ريمل را در دماي خنك نگه داري نمائيد تا در مجاورت گرماي زياد و يا اين كه حرارت خراب نشود و سومين قضيه نيز اين كه بهتر مي باشد تا در هنگام گشوده كردن ريمل، برس ريمل را در درون ظرف بالا پايين نكنيد و اين برس را در باطن ريمل بچرخانيد تا هواي كمتري وارد طرف ريمل تان شود . در هر رخ نبايد فراموش نماييد كه محصولاتي مانند ريمل قدمت مصرفي كوتاهي را دارا هستند و مي بضاعت كه از اين محصولات ارايشي ديده حداكثر سه تا شش ماه به كار گيري كرد .


يكي از دست اندركاران مهمي كه در زيبايي چهره نقش داراست چشم ها هستند و زيبايي چشم‌ ها نيز در واقع منوط به داشتن مژه ‌هاي سياه و حالت‌ دار و مالامال پشت ميباشد اما ارگانيك است كه كمتر كسي داراي چنين مژه هايي طبيعي باشد و تمامي از اين نعمت فايده مند نيستند و بخش اعظم خانم ها مي‌باشند كه دارنده مژه هاي كوتاهي مي‌باشند و براي پوشاندن ديده ها و زيبايي آن ها از مژه هاي مصنوعي استفاده مي نمايند البته استعمال از مژه هاي غير طبيعي هميشه هم خوب نيست و شايسته ترين وسيله آرايشي موضوع نياز براي اين افراد و تمامي خانم ها استعمال از يك ريمل الماني با كيفيت و مطلوب است . به عبارتي طور كه مي دانيم يك عدد از توليد ها اسباب آرايشي دوچندان عالي و دوستداشتني خانم ها ريمل است كه يك عدد از محصول ها موضوع عشق دختران نيز ميباشد . خوب تر ميباشد تا در گزينش رنگ ريمل، ريملي را كه دارنده رنگ تيره اي و بلند كننده مژه باشد را انتخاب فرمائيد . طريق ريمل زدن براي مژه هاي اندك پشت به اين ترتيب كه خوبتر مي‌باشد تا يك بار ريمل بزنيد، آنگاه بعد از خشك شدن آن يك لايه ديگر را روي آن بزنيد . با استفاده از شايسته ترين ريمل آلماني ( شايسته ترين ريمل حجم دهنده ) بدون ترديد مي توانيد كه چشماني زيبا، درما ماتيك و ديدني را داشته باشيد و در تمام پاي كوبي ها و مراسم هاي رسمي و غير قانوني مضاعف قشنگ جلوه دهيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.