مواد بكار رفته در ريمل

۶۵ بازديد

بهترين مارك ريمل
در حالتي كه مي خواهيد از محيويات و مواد بكار رفته در ريمل خويش اطمينان نتايج نماييد بهتر با نحوه تنظيم ي ريمل هاي طبيعي آشنا گرديد و آن را به آساني در خانه تنظيم كرده و با اطمينان خيال به مژه هايتان بزنيد.ريمل يك دسته وسيله ي آرايشي براي پرپشت كردن، تيره كردن و يا اين كه بلند نشان دادن مژه ها به كار گيري مي‌شود. ريمل از لبريز مصرف ترين ابزارات آرايشي ميباشد كه تماس قربت با ديده دارااست براين اساس مي بايست در مصرف آن  و مواد بكار رفته در آن توجه متعددي به خرج بخشيد. براي اطمينان خيال و خاطر از مواد بكار رفته در ريمل بهتر ميباشد با طريق تهيه و تنظيم ريمل طبيعي آشنا گرديد و آن را با مواد طبيعي و سلامت در خانه تنظيم كرده و به كار گيري فرماييد.
 
شيوه تنظيم ريمل طبيعيدر صورتي‌كه بخواهيد مطمئن گرديد ريمل شما از شايسته ترين مواد تشكيل‌شده، پس بد وجود ندارد خودتان آن را بسازيد تا از محتويات آن مطمئن باشيد و احتمالا تعجب خواهيد كرد چقدر توليد آن سهل و آسان ميباشد.
به نقل از پرشين او علاوه بر اطمينان از كيفيت و سالم موادي كه به مژه هايتان مي زنيد، در هزينه هايتان نيز صرف جويي مي گردد. به خصوص درصورتي كه هر روز از ريمل به كار گيري مي كنيد قطعا متوجه شديد كه ريمل ها زود كم آب مي‌شوند و از سوي ديگر مي بايست هر شش ماه يكبار آن ها را ردوبدل فرمائيد.
به اين ترتيب به جاي تنظيم ريمل تازه از بازار، ميتوانيد خودتان دست به عمل گرديده و يك ريمل طبيعي خانگي براي خويش بسازيد.

فراگيري شيوه تنظيم ريمل طبيعيطريق تنظيم ريمل طبيعي در خانهوسايل ما يحتاج براي ايجاد ريمل خانگي
• ۱ قاشق چاي خوري روغن نارگيل • ۱ قاشق چايخوري روغن ويتامين ايي• يك دوم قاشق چاي خوري موم عسل يا اين كه موم سويا• ۴-۳ قاشق چاي خوري ژل آلوئه ورا• سه كپسول زغال فعال گرديده• تيوپ ريمل سابق و يا اين كه تازه• گوني پلاستيكي كوچك
مرحله ۱٫ پاك كردن تيوپ ريمل
درصورتي كه يك تيوپ تازه براي ايجاد ريمل خانگي خويش خريداري كرديد، از اين مرحله صرف حيث فرمائيد. اما در‌صورتي‌كه قصد داريد از يك كدام از تيوپ هاي ديرين ريمل به كارگيري فرمائيد ،آن را پيش از عمل تماما منزه و كم آب نماييد.براي پاك كردن تيوپ و قلموي ريمل مي‌توانيد از شامپو طفل به كار گيري نماييد كه فرمولاسيون ملايمي داراست. به طور كامل مطمئن گرديد هيچگونه ريملي درون تيوپ باقي نمانده ميباشد.
مرحله ۲٫ تركيب كردن محتويات در يك ظرف
در ظرف روغن نارگيل، روغن ويتامين ايي و موم عسل و يا اين كه موم سويا را با هم تركيب فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.