شايسته ترين طرز براي ريمل زدن ديده ها

۷۷ بازديد


شايسته ترين طرز براي ريمل زدن ديده ها ياروهمدم نكات آموزشي براي دوري از چسبيدن مژه ها به يكديگر و ارتقا جذابيت ديده ها, با انجام اين طريق ها مي‌توانيد زيبايي ديده و مژه خويش را چندبرابر فرماييد 

بهترين مارك ريمل


اسباب پيرايش مورخ مصرف پيشين، ميتوانند سبب ساز گونه هاي و اقسام ايرادات شوند


بيلي پند هاي بسيار مفيدي را براي خلاص شدن از دست چسبيدن مژه‌ها به هم ارائه نموده است. اين موعظه‌هاي معمولي را بخوانيد و آن‌گاه يك ريمل برداريد و همگي‌ي آن‌ها را آزمون فرماييد!
برس ريمل را تميز نمائيدپوشيده شدن بيشتراز حد برس ريمل از مواد، عامل اصلي بد شكلي ريمل، روي مژه‌هامي باشد. شما مي توانيد برس ريملتان را عوض و يا اين كه شل‌خيس از آن با يك دستمال كاغذي منزه فرماييد. بيلي مي گويد: يك راه و روش بي آلايش اين مي‌باشد كه بعداز استعمال از ريملتان و پيشين از اينكه درش را ببنيد، برس ريملتان را منزه نمائيد.
لايه‌هاي روي همبرخي از اشخاص عادت دارا‌هستند براي كلفت‌خيس نشان دادن مژه‌هايشان يك سري لايه از ريمل روي هم  به كارگيري نمايند. به هرحال ضخامت زياد، با چسبيدن مژه‌ها به هم يار و همدم ميباشد. ۲ يا اين كه ۳ لايه كافيست!
بدانيد كي بايستي آنرا بدور بياندازيداثاثيه پيرايش مورخ مصرف قبلي، ميتوانند سبب ساز اشكال و اقسام ايرادات شوند و متاسفانه، ريمل جزو محصولاتي ميباشد كه كوتاهترين ارتفاع قدمت را دارااست. معمولا پس از سه ماه ريمل استارت به كم آب شدن مينمايد، و از آن به سپس سبب چسبيدن مژه‌ها به هم ميشود.
همچين در‌اين زمانه باكتري‌ها نيز آغاز به عمل كرده و خطرناك ميگردند، براين اساس بهتر ميباشد در او‌لين زمان ممكن آنرا به دور بياندازيد. در واقع زماني بوي آن تغيير‌و تحول كرد، زمانه جايگزين كردنش فرا رسيده ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.