چطور ريمل ها رواحيا كنيم

۸۰ بازديد


به راحتي ريمل هايي كه كم آب شدن يا اين كه تموم شدند و مي‌خواهيد اونا رو راهي سطل زباله نماييد، را مرمت فرماييد. در‌اين طريق خير از ريختن آب مقطر خبري ميباشد خير از چاي جديد دم...چاره خياي معمولي ميباشد. نخستين ريملتون رو گشوده نماييد ...حال رينگ لاستيكي آن را با خنجر در بياريد و آن‌گاه برس ريمل رو داخلش ببريد و اكنون دربياريد ...چي ميبينيد؟ درسته ... طولاني تر از نصف مايع ريمل شما هنوز باطن ريمله!! نكته:مطلقا پس از استعمال مجدد رينگ پلاستيكي رو بذاريد راز جاش تا ريمل شما كم آب نشه!

بهترين مارك ريمل
- طريق دوم :گهگاه اسباب پيرايش ما به جهت به كارگيري نشدن كيفيت اول ي خويش را از دست خواهند بخشيد به عنوان مثال يك ريمل مخصوصا در شرايطي كه محصول مرغوبي هم نداشته باشد بعداز مدتي كم آب و غير قابل به كار گيري خواهد شد كه گهگاه اسباب پيرايش ما به جهت استعمال نشدن و يا اين كه دير به دير به كارگيري شدن كيفيت نخستين ي خويش را از دست خواهند بخشيد.به عنوان مثال يك ريمل مخصوصا در حالتي‌كه فرآورده مرغوبي هم نداشته باشد، بعداز مدتي كم آب و غير قابل به كار گيري خواهد شد، چون همينكه برس را باطن ريمل تكان مي‌دهيم سبب ساز مي‌گردد كه مواد باطن ريمل در اثر اصطكاك و گرم شدن وضعيت مايع خويش را نگهداري كرده و ديگر به بدنه نچسبند تا كم آب شوند.به اين ترتيب بهتر ميباشد اولا كليه ي اسباب و اثاث پيرايش هاي مايع خويش از قبيل ريمل يا اين كه رژ لب و كرم پودرهاي مايعي كه فقط براي مجالس يگانه و هر از گهگاه استعمال مي‌گردد، را در يخچال فريزر و بخصوص نصيب بالايي آن حفظ فرماييد تا مدام جديد و قابل به كار گيري باقي بمانند، رژها در اثر گرماي منزل چه در فصل‌زمستان و چه فصل تابستان وخيم نشوند و ريملها نيز كم آب نگردند.
- طريق سوم:در شرايطي كه اين واقعه بعد از مدتي چهره بخشيد و ديديد كه ريملتان با وجود داشتن محتويات داخلش كم آب و غير قابل مصرف شده و محتوياتش به بدنه ي آن چسبيده ميتوانيد از يك سري قطره چاي گرم به كار گيري كرده و بعداز آنكه چاي را باطن ريمل ريختيد درب آن را بسته و خوب حركت دهيد و آنگاه به شرايط خوابيده روي ميز بگذاريد و براي هر توشه به كارگيري خوب آن را حركت داده و برسش را چند و چند دفعه درون و بيرون فرمائيد تا تماما مواد جذب برس ريمل شوند.درصورتي كه ريملتان با اين كار گشوده هم زياد خوب نشد يكي‌از دوقطره روغن زيتون باطن آن بريزيد كه‌اين توشه مطلقا وضعيت بي آبي آن را برطرف خواهد كرد.
- طريق چهارم:اصافه كردن تعدادي قطره گلاب هم بسيار بهره مند ميباشد. آن گاه درب ان را بسته و ريمل را خوب جنبش دهيد تا مواد به صدق تركيب شوند.
- طريق پنجم:در صورتي ريمل شما كمي كم آب شده‌است، در آن را سفت ببنديد و درون آب داغ بيندازيد.
- طرز ششم:همينطور مي توانيد يك قطره روغن بادام شيرين هم باطن تيوپ آن بريزيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.