طريق ي درست ريمل زدن

۸۳ بازديد

طريق ي درست ريمل زدن

در صدر نگاه خويش را به سمت ذيل بياندازيد ، در‌اين‌صورت مژه هايتان را از ريشه تا آخر با ريمل به اعتنا برس بكشيد تا اندازه ي مژه هايتان كشيده شود . و چنانچه ميخواهيد مژه هايتان پرتر به لحاظ برسند اين فعاليت را دو يا اين كه سه توشه انجام دهيد ، خير اضافه چون در فيس استعمال زياد مژه هايتان به درون يكديگر مي‌روند و صورت زيبايي را به شما نمي بخشد .

بهترين مارك ريمل

به حافظه داشته باشيد كه برس كشيدن به مژه هايتان بايستي به سمت بالا و بيرون باشد تا نگاه شما در ديگرافراد اثر نمايد و آنان جذب شما شوند . و اذن دهيد تا ريمل تان از شرايط خيسي بيرون گرديده وخشك شود و آنگاه در صورتي‌كه شغل هاي ديگري را كه مد لحاظ داريد بر روي چشمانتان انجام دهيد .

براي اينكه چشماني مانند يك غزال داشته باشيد سفارش مي‌كنيم كه نصيب بيروني چشمتان را با ريمل بيشتري بورس بكشيد .

براي اينكه يك نگاه و چشمان يگانه داشته باشيد پيشنهاد مي‌كنيم دفعه ي اوليه ريمل خويش را با رنگ مشكي به كار گيري نمائيد البته در دفعه ي بعدي از ريمل هاي رنگي به كار گيري فرمائيد و ريمل رنگي را هم مثل ريمل مشكي از ريشه تا آخر بورس بكشيد .

در غايت در حالتي كه ميخواهيد ريمل تان منجر شود كه مژه هايتان خيلي بلند شود و ضمنا وضعيت طبيعي خويش را نيز محافظت نمايد ، ما به شما سفارش مي‌كنيم كه گذشته از به كارگيري از ريمل ، از فر مژه به كار گيري نماييد و آنگاه ريمل خويش را بكشيد . همينطور ازاينكه برس ريمل را چند دفعه پشت سرهم بكشيد دوري كنيد ، معولا مدتي كه مي قدرت از يك ريمل بهره برد چهار ماه ميباشد و آنگاه ريمل كم آب مي‌شود و مي بايست آن را بدور انداخت .

اذن ندهيد كه ديگرافراد از ريمل شما به كار گيري نمايند چون بدين ترتيب ميكروب و ويروس وارد ريمل شما مي گردد ، به هنگام آرايش و پيرايش مسلما نكات بهداشتي را رعايت نمائيد .

روش حلي براي ريمل كم آب گرديده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.