تزكيه ريمل از روي پوست

۵۹ بازديد


تزكيه ريمل از روي پوست

 بهترين مارك ريمل
بسيار مهم ميباشد كه مواد ريمل پوست پلك يا اين كه جاهاي ديگر چهره را تيره نكند.چنانچه پس از آرايش و پيرايش ديديد كه نقطه‌اي از پوست تيره شده است ؛هنگامي هنوز تر ميباشد مبادرت به تزكيه آن نكنيد بلكه طاقت نمائيد تا كم آب شود و آن‌گاه خيلي آهسته با يك گوش‌تميز كن تيرگي را منزه نمائيد و  در غايت در‌حالتي كه لازم بود با انگشت آرايش و پيرايش را يك پارچه نماييد.
ريمل مژه‌هاي ذيل
براي پلك زير برس ريمل را به موقعيت عمود به ديده‌ها نگه داريد و با حركات جلو و عقب به مژه‌ها وضعيت دهيد. در غايت مي توانيد با يك برس ريمل منزه به مژه‌ها وضعيت بهتري دهيد.در شرايطي‌كه ميخواهيد تحت ديده ابدا آلوده نشود مي توانيد از يك قاشق يكبار مصرف به كارگيري نماييد، به‌اين نحوه كه نصيب محدب قاشق را زيرچشم بگذاريد و آنگاه ريمل بزنيد تا مبادا برس با پوست تماس پيدا نمايد.
كتف كردن مژه‌ها
هنگامي به صورت سهوي بيش تر از اندازه ريمل روي مژه‌ها زده‌باشيد يا اين كه مژه‌ها به خيال ريمل به هم چسبيده باشند ميتوانيد با اين برس موقعيت يكنواخت‌تري به آرايش و پيرايش مژه‌هايتان بدهيد.همينطور مي توانيد از اين برس براي كتف كردن و آراسته كردن ابروهايتان نيز استعمال فرمائيد. نكته هايي كه شايد به كارتان آيد آلرژي پوستي با ريملوجود مواد رنگى، عطرى و محافظ جان دار در باطن ريمل‌ها نيز مى‌تواند آلرژي‌هاى پوستى را ارتقاء دهد. مواد منزه‌كننده ديدهبراي تميز‌كردن پيرايش ديده، از مواد منزه‌كننده پيرايش كه ويژه ديده ميباشد، استعمال فرماييد.


دما را در اختيار گرفتن فرماييدحرارت بيشتراز حد مي تواند سبب شود اكثر اسباب و اثاث آرايش و پيرايش زودتر از زمانه معمول منقضي شوند. به اين ترتيب مراقب جايي كه آن ها را حفظ مي‌كنيد باشيد. براي ريمل‌هاي ضد آب، شايسته ترين مكان ممكن، فريزر ميباشد. در غير اين رخ، ريمل را در مكاني سرد، كم آب و به دور از تابش فروغ خورشيد حفظ فرمائيد.
درب ريمل را سفت ببنيدمطمئن گرديد بعد از اينكه كارتان با ريمل به پايان رسيد، درب آنرا بخوبي بسته‌ايد. به ما اعتماد نماييد، شما نبايد به ميكروب‌ها و ذرات فرنگي اذن ورود به هرمورد از اسباب و اثاث آرايشيتان را بدهيد. بيلي مي گويد: «بسته نگه داشتن درب اثاثيه پيرايش و اذن ندادن به ورود هوا به باطن آن ها، به ارتقاء عمرشان ياري مي‌نمايد.»
از جداگانه كردن نترسيدبعضي وقت ها فقط كاري كه مي بايست بكنيد اين ميباشد كه با دست، مژه‌هايتان را غير وابسته نمائيد. البته كارايي نكنيد از طريق‌هاي كهن‌به كارگيري كرده و آنان را با سنجاق يا اين كه سوزن غير وابسته نماييد. اين فعاليت بسيار خطرناك ميباشد و بيش تر از اينكه اثر گذار باشد، مطلوب فيلم‌هاي ترسناك ميباشد! در شرايطي‌كه قصد به اينكار داريد، همت نماييد از ابزارهاي تخصصي مثل كتف‌ي مژه استعمال فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.