براي موقعيت دادن بهتر به مژه‌ها

۵۰ بازديد


5- آيا گرم كردن فرمژه قبلي از به كارگيري از آن براي شرايط دادن بهتر به مژه‌ها عمل صحت ميباشد؟
 بهترين مارك ريمل
خير، بعضا خانم‌ها نوار پلاستيكي يا اين كه نصيب بالايي فرمژه را با قرار دادن در معرض بخار آب يا اين كه باد داغ سشوار، مقداري گرم مي كنند تا مژه‌هايشان هنگام استعمال از فرمژه بهتر موقعيت بگيرد، البته اين عمل منجر سوختن تدريجي پوست كناره‌هاي پلك و مو مژه‌ها مي شود.
براين اساس، قابليت ريزش مژه‌ها و رويش كندتر آن‌ها هم وجود خواهد داشت.
 
براي موقعيت دادن بهتر به مژه‌ها، به جاي گرم كردن فرمژه، مژه‌هاي خويش را با حوله‌اي آغشته به آب‌گرم، يه خرده گرم و مرطوب و آنگاه از فرمژه به كار گيري نماييد تا فيض دلخواه را به دست آوريد.


6- آيا استعمال از آبجوش يا اين كه چاي كمرنگ براي رقيق‌كردن مايه ريمل عمل صحت ميباشد؟
 
خير، متاسفانه برخي خانم‌ها بعد از مدتي كه ريملشان كم آب يا اين كه يه خرده چسبناك مي‌گردد، از آبجوش يا اين كه چاي كمرنگ براي رقيق كردن آن استعمال مي‌نمايند و نمي‌دانند كه با اين عمل، بستري مطلوب، گرم و مرطوب براي پرورش گونه هاي قارچ‌ها و باكتري‌ها آماده ميكنند.
چنين ريملي مي تواند به آساني قضيه ابتلا به حزن، آلرژي و عفونت‌هاي چشمي را آماده نمايد.
در صورتيكه بيش تر از سه ماه از خريد ريملتان قبلي و محتواي قوطي كم آب و چسبناك گرديده، آن را به دور بيندازيد، اما در شرايطي كه كمتر از سه ماه از خريد ريمل مي‌گذرد، مي توانيد در قوطي محتوي ريمل را سفت ببنديد و آن را براي يك‌سري ساعت باطن آبجوش بيندازيد تا مايع باطن آن مجدد قابل انعطاف و قابل‌استعمال شود.
 
7- آيا فرو بردن مداوم فرچه‌ريمل به باطن قوطي ريمل منجر چسبيدن بيش تر مايع ريمل به فرچه و پرتر‌شدن مژه‌ها مي‌گردد؟
 
خير، چه يك توشه فرچه را داخل قوطي فرو ببريد و چه چهار توشه، حجم مشخصي از ريمل به فرچه خواهد چسبيد. اين كار تنها سبب ساز ورود هوا به قوطي ريمل و كم آب‌شدن سريع‌خيس آن ميشود.
 
ضمن اينكه با اين عمل قابليت و امكان ورود آلودگي‌هاي محيطي به درون ريمل و كثيف‌شدن آن هم موجود هست و احتمال توليد آلرژي و حزن‌هاي چشمي در اثر به كار گيري از چنين ريملي به دور از انتظار نخواهد بود.
 
8- آيا سوزش و خارش ديده‌ها در اثر استعمال از ريمل، جزو شايع‌ترين دلايل به كار گيري از اسباب پيرايش ميباشند؟
 
آري، گونه هاي غم‌هاي چشمي از پاراگراف سوزش، خارش، آسيب‌شدن قرنيه، ريختن مژه‌ها و حتي نابينايي، از شايع‌ترين دلايل استعمال از ريمل‌هاي نامناسب در سراسر دنياست.
متخصصان پوست پيشنهاد ميكنند به هيچ‌وجه اسباب و اثاث آرايش و پيرايش چشمي مايع مانند ريمل و خط‌ديده را از دست‌فروشان يا اين كه فارغ از ‌وكيوم و تاييديه وزارت بهداشت مرز و بوم خودتان نخريد و از آزمايش‌كردن چنين اسباب آرايشي در فروشگاه‌ها بپرهيزيد و تا حد قابليت و امكان آن‌ها را از داروخانه‌ها تهيه و تنظيم نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.