درصورتي كه مژه هاي پرپشتي داريد:

۷۶ بازديد

بهترين مارك ريمل
درصورتي كه مژه هاي پرپشتي داريد:
شايسته ترين طريق براي ريمل زدن ديده ها ياور نكات آموزشي براي خودداري از چسبيدن مژه ها به يكديگر و ارتقاء جذابيت ديده ها, با انجام اين طريق ها مي‌توانيد زيبايي ديده و مژه خويش را چندبرابر فرمائيد 


اثاثيه پيرايش مورخ مصرف قبلي، مي توانند منجر گونه هاي و اقسام اشتباهات شوند


بيلي ارشاد هاي بسيار مفيدي را براي خلاص شدن از دست چسبيدن مژه‌ها به هم ارائه نموده است. اين ارشاد‌هاي معمولي را بخوانيد و آن گاه يك ريمل برداريد و تمامي‌ي آنان را آزمون فرماييد!
برس ريمل را تميز فرماييدپوشيده شدن بيشتراز حد برس ريمل از مواد، استدلال اصلي بد شكلي ريمل، روي مژه‌هامي باشد. شما ميتوانيد برس ريملتان را عوض و يا اين كه شل‌خيس از آن با يك دستمال كاغذي منزه فرماييد. بيلي ميگويد: يك راه و روش بي آلايش اين ميباشد كه پس از به كار گيري از ريملتان و قبلي از اينكه درش را ببنيد، برس ريملتان را منزه نماييد.
لايه‌هاي روي همبرخي از اشخاص عادت دارا هستند براي قطور‌خيس نشان دادن مژه‌هايشان تعدادي لايه از ريمل روي هم  به كار گيري نمايند. به هرحال ضخامت زياد، با چسبيدن مژه‌ها به هم همدم ميباشد. ۲ يا اين كه ۳ لايه كافيست!
بدانيد كي بايستي آنرا بدور بياندازيداثاثيه آرايش و پيرايش مورخ مصرف قبلي، ميتوانند سبب ساز اشكال و اقسام اشتباهات شوند و متاسفانه، ريمل جزو محصولاتي ميباشد كه كوتاهترين ارتفاع قدمت را دارااست. معمولا پس از سه ماه ريمل استارت به كم آب شدن مي كند، و از آن به آن‌گاه سبب چسبيدن مژه‌ها به هم ميشود.
همچين درين عصر باكتري‌ها نيز استارت به عمل كرده و خطرناك مي‌شوند، به اين ترتيب بهتر ميباشد در اولي زمان ممكن آنرا بدور بياندازيد. در واقع زماني بوي آن تغيير‌و تحول كرد، عصر جايگزين كردنش فرا رسيده ميباشد.


مژه هاي به هم چسبيده را با به كارگيري از كتف‌ي مژه جداگانه فرماييد
 
دما را در دست گرفتن نمائيدحرارت بيش تر از حد قادر است سبب ساز شود اكثر اسباب آرايش و پيرايش زودتر از دوره معمول منقضي شوند. براين اساس مراقب جايي كه آن‌ها‌را حفظ مي‌كنيد باشيد. براي ريمل‌هاي ضد آب، شايسته ترين مكان ممكن، فريزر ميباشد. در غير اين رخ، ريمل را در مكاني سرد، كم آب و بدور از تابش نور و روشنايي خورشيد مراقبت نمائيد.
درب ريمل را سفت ببنيدمطمئن گرديد بعداز اينكه كارتان با ريمل به آخر رسيد، درب آنرا بخوبي بسته‌ايد.شما نبايد به ميكروب‌ها و ذرات فرنگي اذن ورود به هرمورد از اثاثيه آرايشيتان را بدهيد. بيلي مي گويد: بسته نگه داشتن درب اسباب آرايش و پيرايش و اذن ندادن به ورود هوا به درون آنان، به ارتقاء عمرشان امداد مي نمايد.
از غيروابسته كردن نترسيدبعضي وقت ها صرفا كاري كه مي بايست بكنيد اين ميباشد كه با دست، مژه‌هايتان را مستقل فرمائيد. البته عملكرد نكنيد از طريق‌هاي كهن‌ به كارگيري كرده و آن‌ها را با سنجاق يا اين كه سوزن مستقل نمائيد. اين فعاليت بسيار خطرناك است ،اضافه از اينكه موثر باشد. در‌صورتي‌كه تصميم به اينكار داريد، كارايي نمائيد از ابزارهاي تخصصي مثل كتف‌ي مژه  استعمال فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.