شيوه درست ريمل زدن

۷۰ بازديد

بهترين مارك ريمل
شيوه درست ريمل زدندر بالا نگاه خويش را به سمت زير بياندازيد، در اين صورت مژه هاي تان را از ريشه تا آخر با ريمل به اعتنا برس بكشيد تا اندازه ي مژه هاي تان كشيده شود. و در‌صورتي‌كه ميخواهيد مژه هاي تان پرتر به لحاظ برسند اين عمل را دو يا اين كه سه توشه انجام دهيد خير طولاني تر، چون در چهره استعمال زياد، مژه هاي تان به باطن يكديگر مي‌روند و ظواهر نيكي نخواهند داشت.
براي طبيعي به حيث وصال مژه هاي تان مي‌توانيد گذشته از ريمل زدن، از فر مژه استعمال فرمائيد. همينطور از اينكه برس ريمل را چنددفعه پي در پي بكشيد دوري كنيد.

ادو تويلت نارسيسو رودريگز For Herبها براي شما: ۷۵۰٬۰۰۰ تومانمشاهده مال و خريدخريد اين بونكته بسيار مهم
 هيچ گاه اسباب آرايشي خويش را براي ريميل زدن و به كارگيري غير فردي در مشت ديگر افراد قرار ندهيد زيرا از اين شيوه ميكروب و ويروس وارد ريمل شما مي‌گردد و ديده هاي تان را در معرض عفونت قرار ميدهد و تندستي آن را به خطر مي اندازد.
براي ريمل زدن از چه رنگي به كارگيري كنيم؟تعيين رنگ ريمل به كارداران زيادي از گزاره به رنگ ديده، پوست، رنگ جامه، همينطور به رنگي كه در آن دوره و در محدوده وقتي مختص مد ميباشد، بستگي دارااست. البته مشكي رنگي ميباشد كه با صورت هاي متعدد سازش داراست و به همين ادله هنگام ريمل زدن بسيار بيشتراز بقيه رنگ ها گزينه به كار گيري اشخاص قرار مي‌گيرد.
شناخت با سايه ديده و معرفي اشكال سايه چشممشاهده

آيا ريمل زدن سبب ريزش مژه ها مي‌گردد؟ريمل جزو اثاثيه آرايشي پر كاربرد ميان بانوان ميباشد و ريمل زدن منجر بلند و حجيم خيس شدن مژه ها ميگردد ولي در شرايطي‌كه هنگام خريد و به كار گيري از آن بعضي نكات را رعايت نكنيد در گير ريزش مژه خواهيد شد؛ پس بايستي خصوصيت هاي يك ريمل خوب و طرز درست به كارگيري از آن را بدانيد.
هنگام ريمل زدن مي بايست به چه نكاتي توجه كنيم ؟مژه در اشخاص متفاوت، متعدد ميباشد بعضي از اشخاص مژه هاي كوتاه و بعضا بلند دارا‌هستند و برخي از مژه ها نيز به صورت طبيعي معدود رنگ مي باشند. اشخاصي كه دارنده مژه هاي كوتاهي مي باشند بهتر ميباشد از ريمل هاي بلند كننده مژه استعمال نمايند و كساني كه دارنده مژه هاي معدود رنگي مي باشند بهتر ميباشد از ريمل هاي حجم دهنده به كارگيري كنند.





تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.