ريمل يك جور وسيله ي آرايشي

۵۹ بازديد

بهترين مارك ريمل
مطالب خواندني در زمينه‌ي ريمل هاريمل يك جور وسيله ي آرايشي ميباشد كه براي پرپشت كردن، تيره كردن و يا اين كه بلند نشان دادن مژه ها به كار گيري مي‌شود. در واقعيت، ريمل يك روكش ميباشد و منجر پر رنگ خيس شدن مژه ها مي گردد. ريمل از مالامال مصرف ترين ابزارات آرايشي ميباشد كه تماس قربت با ديده دارااست به اين ترتيب مي بايست در مصرف آن و مواد بكار رفته در آن اعتنا متعددي به خرج بخشيد.
ريمل ها از ديد صورت ساختارى به ۲ دسته پودرى و مايع در بازار كشور‌ايران عرضه مي‌شوند. شالوده اصلى ريمل هاى مايع به طور آب و روغن ميباشد، ريمل هايى كه اساس اصلى آن‌ها روغن ميباشد و اصطلاحا به اسم ضدآب يا اين كه واترپروف شناخته مي گردند در قبال عرق كردن و ريزش اشك مقاوم ميباشند ولى متأسفانه كم آب شدن آن ها روى مژه ها به زمان طولانى رخ مي‌گيرد، ولى ريمل هايى كه مبنا اصلى آن‌ها آب ميباشد دقيقا برخلاف ريمل هاى مزبور مي‌باشند و شل خيس تميز مي گردند. در واقع براى تزكيه اشكال ريمل هاى پودرى و مايع مي اقتدار از آب استفاده نمود ولي براى تزكيه ريمل هاى روغنى (واترپروف) مي بايست از محلول آب و صابون خانگي بهره برد. ريمل خوب وسيله اي ميباشد كه به كار گيري از آن شل باشد و نسبت به عرق، شستشو و ريزش اشك مقاوم باشد.


اشكال ريمل ها و ريمل هاي متناسب با مژهريمل هاي مختلفي در بازار وجود دارد كه دارنده فرمول هاي حجم دهنده، كلفت كننده، بلند كننده و تقويت كننده ميباشند. برس ريمل ها نيز گونه هاي مختلفي دارا‌هستند كه با اعتنا به متاع و شكلي كه دارا هستند مي توانند به سيرتكامل‌اي‌ مختلف به مژه وضعيت دهند. آن ها ممكن ميباشد خميده، باريك، كلفت، توپي، انعطاف پذير و حتي متحرك باشند. هريك از اين برس ها براي فعاليت خاصي پباده سازي گرديده اند. در هنگام گزينش ريمل، هم مي بايست برس ريمل و هم فرمول ريمل در حيث گرفته شود. گونه هاي ريمل ها عبارتند از:
1. ريمل حجم دهنده (Volume Mascara): اين نوع از ماسكارا يكي پر اسم و رسم ترين نوع هاي آن ميباشد. ريمل هاي حجم دهنده رمز چاق خيس و كلفت تري دارا‌هستند و با يك تكان حجم متعددي از ريمل را در تمام جهت هاي مژه مي نشانند. ريمل هاي حجم دهنده بيش تر براي خانم هايي ميباشد كه مژه هاي معدود پشت و كوتاه دارا‌هستند. در حالتي‌كه مي خواهيد كه مژه هايتان مالامال پشت خيس به لحاظ رسد، تعيين صحيح ريمل بسيار اهميت دارااست. ريمل حجم دهنده گزينش قابل قبولي براي مژه هاي نادر پشت ميباشد.
2. ريمل طويل كننده (Lengthening Mascara): اين جور از ريمل ها گونه ي بلند و موهاي بلند دارا‌هستند. ريمل طويل كننده براي كساني كه مژه هاي كوچكي دارا‌هستند گزينش ايده آلي ميباشد. ريمل طويل كننده مژه ها را مي پوشاند و به سادگي سبب ساز بلندتر شدن آنها مي‌شود. خوب ميباشد در شرايطي‌كه 2-3 توشه اين ريمل را به مژه ها بكشيد كه مژه ها جالب خيس چشم شوند.


3. ريمل فر كننده: ريمل فر كننده بيش تر براي خانم هايي ميباشد كه مژه هاي مقداري دارا هستند. ريمل فركننده امداد مي‌نمايد كه مژه ها كوچكتر چشم شوند، اين مدل ريمل به مژه ها صورت ميدهد (مژه ها را خم مينمايد)
4. ريمل فارغ از سياهي: تمامي خانم ها از اين مدل ريمل استعمال ميكنند، البته برخي اشخاص دانايي لازم را ندارند. اين ريمل ماندگاري بالا داراست و پايين ديده را سياه نمي نمايد.
5. ريمل ضد آب (Waterproof Mascara): ريميل ضدآب معمولاً چنانچه ممكن ميباشد عرق نماييد، فغان نمائيد يا اين كه فيس خويش را بشوييد و يا اين كه چرب نمائيد به كار گيري مي‌شود و پايين ديده را سياه نمي نمايد. ريمل ضد آب دربردارنده موم و روغن هاي معدني ميباشد.
6. ريمل lash defininy: اين جور ريمل فقط محصولي ميباشد كه به پرپشت كردن مژه ها امداد ميكند و سبب ساز مي گردد كه مژه ها مختلف چشم شوند و هم به شرايط دهي مژه ها و طولاني تر شدن تار ياري مي‌كند و مژه ها را پوشش مي‌دهد.
7. پرايمر ريمل (Mascara Primer): مطلقا تا به هم اكنون از پرايمر ديده، چهره و لب به كار گيري نموده ايد. پرايمر به محل گزينه استعمال ياري ميكند تا صاف باشد و ميكاپ بهتر و بيشتر روي آن بشيند. پرايمر مژه نيز دقيقا به عبارتي فعاليت را انجام مي دهد. پرايمري با وزن سبك گزينش نماييد تا مژه هايي پرتر و جالب خيس داشته باشيد.
7. ريمل ابرو: ريمل ابرو هم مثل ريمل مژه موجود است كه در جور كتف يكي از ميباشد، البته ريمل ابرو در رنگ هاي متفاوت موجود است و به براقي و پرپشتي ابرو ياري مي نمايد.
8. ريمل هاي رنگي (Colored Mascara): در حالتي‌كه مي‌خواهيد با رنگي متعدد، پيرايش چشمي مختلف داشته باشيد و به رخ تان ميكاپي بولد ببخشيد، از ريمل هاي رنگي به كار گيري نمائيد. يادتان نرود كه به مژه هاي پلك ذيل هم بزنيد!


طرز ي درست ريمل زدنشايد ظاهرا ريمل زدن بي آلايش ترين امور باشد البته همين ريمل زدن معمولي قادر است تكنيك هاي خاصي داشته باشد كه اجراي هر مورد ظاهري بسيار زيباتر به ديده ها مي‌بخشد؛ در واقع همين رازها ميباشند كه سبب ميشوند زماني به مژه هاي بعضا از خانم ها نگاه ميكنيم، به هم چسبيده و تصنعي و مصنوعي جلوه مينمايند اما بعضا ها برعكس زيبايي مژه هايشان به ديده مي‌آيد در حالي كه هر دو تيم از ريمل به كار گيري كرده و قصدي جز زيباتر شدن نداشته اند. تفاوت نخستين اين گونه در تعيين جور ريمل ميباشد، تفاوت دوم در به كار گيري درست از ريمل ميباشد و تفاوت بعدي در راههاي نگهداري از مژه هايشان ميباشد. دراين جا شيوه درست ريمل زدن توضيح داده ميگردد:
در بالا نگاه خويش را به سمت زير بياندازيد، در اين‌حالت مژه هايتان را از ريشه تا آخر با ريمل به توجه برس بكشيد تا اندازه ي مژه هايتان كشيده شود. و در صورتي مي‌خواهيد مژه هايتان پرتر به لحاظ برسند اين عمل را دو يا اين كه سه توشه انجام دهيد، خير اضافه چون در رخ به كارگيري زياد مژه هايتان به درون يكديگر مي‌روند و صورت زيبايي را به شما نمي بخشد.
براي سود مناسب، بهتر ميباشد به جاي نگاه كردن به آينه رو به رو با به كارگيري از يك آينه كوچك زير را نگاه نماييد و ريمل بزنيد. اين كار منجر مي گردد تا مژه‌هاي شما زير‌خيس از پلك فوقاني قرار بگيرد و پشت پلك‌تان ريملي و سياه نشود.
به حافظه داشته باشيد كه برس كشيدن به مژه هايتان مي بايست به سمت بالا و بيرون باشد تا نگاه شما در بقيه افراد اثر نمايد و آن‌ها جذب شما شوند. و اذن دهيد تا ريمل تان از وضعيت خيسي بيرون گرديده و كم آب شود و آن گاه در صورتيكه شغل هاي ديگري را كه مد حيث داريد بر روي چشمانتان انجام دهيد. براي اينكه چشماني مانند يك غزال داشته باشيد پيشنهاد مي‌كنيم كه نصيب بيروني چشمتان را با ريمل بيشتري بورس بكشيد.


براي اينكه يك نگاه و چشمان يگانه داشته باشيد پيشنهاد ميكنيم دفعه ي اوليه ريمل خويش را با رنگ مشكي به كارگيري نمائيد اما در دفعه ي بعدي از ريمل هاي رنگي استعمال فرماييد و ريمل رنگي را هم مثل ريمل مشكي از ريشه تا آخر بورس بكشيد. در غايت درصورتي كه ميخواهيد ريمل تان سبب ساز شود كه مژه هايتان خيلي بلند شود و درضمن شرايط طبيعي خويش را نيز نگهداري نمايد، ما به شما توصيه مي‌كنيم كه قبلي از به كارگيري از ريمل، از فر مژه به كارگيري فرماييد و آنگاه ريمل خويش را بكشيد. به اين دليل كه در صورتيكه بخواهيد پس از ريمل زدن از فرمژه‌ به كار گيري نماييد احتمال داراست مژه از ريشه كنده شود يا اين كه موهاي دقيق آن جراحت ببينند و در غايت مژه‌ها حالتي خير چندان خوشگل و نسبتاً تصنعي به خويش بگيرند. همينطور از اينكه برس ريمل را چند دفعه پشت سرهم بكشيد دوري كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.