چطور از ريمل ابرو به كار گيري كنيم

۷۵ بازديد


چطور از ريمل ابرو به كار گيري كنيم؟ و در هنگام به كارگيري از ريمل ابرو مي‌بايست به چه نكاتي دقت كنيم؟در هنگام خريد ريمل ابرو بي ترديد به رنگ ابروهايتان اعتنا داشته باشيد و رنگي مشابه يا اين كه نهايتا يك مرتبه تيره خيس يا اين كه پر‌نور خيس از ابروهايتان تهيه و تنظيم فرمائيد.در هنگام به كار گيري از ريمل ابرو، آن را از ذيل به بالابر روي ابروهايتان بكشيد تا موقعيت طبيعي ابرو محافظت شود.ريمل ابرو، به خيال فرمولاسيون مواد تشكليل دهنده اش، هم كار فيكساتور را براي ابرو انجام داده و هم به ابروها رنگ ميدهد.

بهترين مارك ريمل

به همين علت مي بايست از ريمل ابرو در مرحله پايان ميكاپ به كارگيري نمائيد، تا در شرايطي كه رنگ و گردي از ديگر مواد آرايشي كه روي فيس زديم به ابروها نشسته را پوشش دهد.هنگام به كارگيري از ريمل ابرو به‌اين نكته قابل توجه اعتنا داشته باشيد دو رتبه استعمال از ريمل ابرو، حتي با مسافت وقتي معدود بر روي ابرو نادرست ميباشد. به اين دليل كه به محض اينكه ريمل ابرو را به ابروهاي خويش زديد كم آب مي شود، و با چند سكو به كار گيري رنگ و مواد ريمل تكه تكه مي شود و ابروها را بهم ريخته و نامنظم مي كند.منزه كننده ريمل ابرو: ريمل ابرو را مي‌قدرت به راحتي و با به كارگيري از تميز كننده‌هاي آرايشي از روي ابرو منزه كرد. 


 
گونه هاي ريمل ابروهمانند ريمل مژه، ريمل ابرو دارنده اشكال و كاربرد‌هاي مختلفي ميباشد.
جور بي آلايش يا اين كه clear: مطلوب براي اشخاصي را ابروهاي پرپشتي دارا هستند.دسته رنگي يا اين كه tinted: مطلوب براي اشخاصي كه ابروهاي نادر پشت و نادر حجمي دارا هستند.ريمل ابرو بي رنگ چه است؟مدل بي آلايش يا اين كه clear ريمل ابرو به ريمل بي رنگ مشهور ميباشد. ريمل ابرو clear همانگونه كه از نامش معلوم ميباشد رنگ خاصي به ابروها نمي‌دهد، بلكه فقط به ابروها فرم و وضعيت مي دهد. اين مدل ريمل ابرو براي خانم‌هايي كه ابروهاي پرپشت و حجيم دارا هستند مطلوب ميباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.